wtorek, 3 października 2017

Mordheim Warlock

Hej,


     Póki co blog utrzymuje szalone tempo, nie mam najmniejszego pojęcia jak długo uda się utrzymać taki poziom aktywności :)
     W dniu dzisiejszym udało mi się wykończyć model, który czekał na ostatnie szlify już kupę czasu. Mowa o modelu warlocka, a więc najemnego ostrza do Mordheim i Warheim FS. Podobnie jak ogr najemnik model upstrzony jest uroczymi akcentami, takimi jak jaszczurze łapki, kamienie z wyrdstona, tak popularnego w tym szalonym mieście oraz przede wszystkim ropuchy na ramieniu!
     W mojej armii nordlandu będzie służył jako mag bright/death/shadow, mam nadzieję że casting rolle będą mu wypadać lepsze, skoro jest już pomalowany!


5 komentarzy:

  1. To drugi z moich trzech ulubionych modeli do Mordheim, ciekawe czy na twoim blogu pojawi się trzeci - Rycerz Najemny (Freelancer)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, dałeś czadu z karteczkami przypiętymi tu i ówdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyszedł, bardzo fajny klimat ;) Mój wciąż czeka na malowanie, ale jakoś nie mogę się zebrać do tego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaskakująco dobrze pasuje tam ten fiolet :)

    OdpowiedzUsuń